E.Y.’nin annesi
Tavsiye üzerine Selen hanıma başladık. İlk görüşmemizde o kadar pozitif enerji aldık ki başka bir kurum ile görüşmeye gitmek istemedik. Oğlum da buraya gelirken çok mutlu geliyor, bu pozitiflik bizi yanıltmadı. Teşekkürler Ada Dil ve Konuşma.
Bir cevap yazın